onsdag 15 september 2010

slö

Idag har vi en riktigt slö dag.. tilde har sovit skitdåligt vilket så klart resulterar i att jag och pontus också sovit skitdåligt.. så vi gör minsta möjliga idag, går nog bort till morsan och farsan sen o umgås lite.. :)

Jag tror jag ser lika risig ut som jag känner mig för tilde tittade på mig förut och såg lite bekymrad ut och viftade lite med sitt lilla pekfinger och sa "smink" och pekade mot badrummet.. haha.. om till och med hon tycker att jag behöver smink är det nog ganska illa.. haha.. Så jag tog på lite mascara och hon tittade genast på mig gladare och sa "åhh smint" haha!

Har klippt hennes lugg lite också och det blev inte speciellt bra för det är ju inte det lättaste att klippa håret på henne... men nu ser hon ju lite iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar