onsdag 8 september 2010

skoldags

I morgon börjar min skola igen, ja den har var rent teoretiskt redan börjat, men i morgon är det första föresläsningen.. vet inte om jag riktigt landat i att jag börjar magisterprogram imorgon, det kanske är toksvårt.. :) men det ska nog gå bra det med.. hade vart skönt med ett jobb men jag kan ju alltid söka under tiden..

Det nya programmet med Fredrik o Filip vad så himla roligt tyckte jag! Mest egentligen för att de var i säffle! bara det är ju roligt! Jag tog körkort där så det var kul att känna igen sig :) Jag älskar dialekten och det var ju skitkul med han killen som brukade äta 4-8 hamburgare 2 gånger om dagen bara för att han tyckte om hamburgare görmycket!! Hahahaha! så roligt att jag vill lägga mig ner och dö lite grann...

Jag är jätteseg i huvudet så jag ska väl försöka gå o lägga mig nån gång.. tilde har inte sovit middag idag och då är inte hennes humör på topp precis och det tar all min enegi när hon inte vill göra nått som jag tycker... Vi fick ordning på middag iallafall genom att lyssna på musik och dansa under tiden :) Jag dansar det fulaste jag kan och hon skrattar hysteriskt :) Det är kul att någon uppskattar min dans! Fast när jag frågar om hon tycker att jag dansar fint skriker hon Neej och skrattar mer.. så det är tur att jag inte är ute bland folk med mitt dansande! haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar