tisdag 14 september 2010

måndag

Ny vecka igen nu då.. Måste ta itu med mitt pluggande, känner tt jag slappat till mig efter sommaren.. får försöka vara produktiv imorgon! läsa läsa..
Fast jag har ju torkat golven och sånt nu ikväll iaf, det är alltid något, fått gjort massa tvätt också idag.. Men jag tänker alltid att det går skitfort att torka golven, typ fem minuter.. men det gör det aldrig.. så jag började typ fem i tio, och tänkte att jag skulle vara klar tills jag skulle se rolig tv kl. tio.. Men jag fick sen fortsätta lite i varje paus för att bli klar.. haha.. hoppas inte grannarna råkade se mig just i varje paus.. tja, de borde tro att jag är jävligt noggrann då iallafall :)

En härligt helg har vi haft! Det är ju såklart alltid skönt att ha Pontus hemma, och helgerna går alltid aldeless för fort.. Vi var som värsta helylle-svensson-familjen på hunneberg med claudia, krille o willy, vi hade med oss kaffe o sånt :) Och igår fick vi ett städryck (mest pontus egentligen) och vi möblerade om i vardagsrummet! Det blev skitbra verkligen, känns mycket bättre nu i hela rummet.. :)
Det har vart som halvdant hela tiden med vardagsrummet, vi har så mycke grejer som ska få plats på för liten ytan.. Men såhär blev bättre faktiskt, rummet blev lite större :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar