tisdag 28 september 2010

segt

Nu blev denna dagen också lite knas.. Tilde somnade när vi gjorde mat, hon somnar aldrig i min famn annars nu för tiden.. tror inte hon är helt hundra, hon är lite snorig men annars som vanligt då.. så jag får väl fixa mat till henne när hon vaknar..
Jag som hade tänkt att vi skulle gå ut o klippa gräs och sånt, får väl blir lite senare nu..

Åhh annars så är jag laddad som fan!! vi ska till malmö på lördag! åhh det ska bli underbart med mitt kära malmö igen :)
Lillasyster och hennes kille ska också med, så detta ska nog bli skitbra :)
Jobbigt att vara utan tilde bara, men jag vet ju att det går bra, det är ju bara en natt borta från oss så det ska nog inte vara några problem!

Tilde är go som vanligt men hon är så jävla bestämd, så himla mycket egen vilja.. Bestämd med vad jag får göra också, jag ska sitta med henne i soffan när hon ser film, "sitt här" säger hon och pekar, "hand" säger hon bestämt, så ska vi hålla vandra i handen. Om jag flyttar mig för att kolla datorn eller så säger hon till direkt "nej, sitt här!".. haha.. blev lite tröttsamt idag bara.. för jag skulle sitta på golvet i hennes rum medan hon stod bakom min rygg och bajsade. haha! "Får jag flytta mig nu?" frågade jag.. "Nej, mer bajs" var svaret.. "Får jag inte göra nånting alls?" "Nej" sa hon bara.. "Får jag sjunga då?" undrade jag då.. och ja det fick jag.. så idag har jag sjungit alla sånger jag kan medan hon bajsade.. hon tar god tid på sig iallafall.. haha :)

Fan, jag har också lite ont i halsen.. bara jag är frisk tills på lördag!!
mycket i skolan också som jag inte riktigt har tid till, men inskolning på dagis nästa vecka så sen ska jag vara jävligt produktiv!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar