tisdag 21 september 2010

Feber

Det blir en dag hemma för oss, Tilde vaknade med feber klockan sju i morses... Hon vaknar aldrig så tidigt så jag gick upp med henne och bytte blöja, hon kändes väldigt varm men var inte ledsen eller så.. sen låg vi o myste lite tills kvart i åtta, då tyckte jag att Pontus kunde göra vällingen etersom han ändå snart skulle upp.. så jag fick sova lite till sen.. :)
Men hon var hysteriskt ledsen när han skulle åka till jobbet! Det är så hemskt när hon blir så ledsen och jag fick absolut inte röra henne, bort skrek hon bara.. åhh så när han hade gått stod hon i hallen och grät... sen ville hon iaf gå med in och lägga sig i sängen så skulle jag sjunga lite! Och nu sover hon som tur är.. Hoppas verligen hon får sova en stund så hon blir lite gladare sen.. Men vi ska nog vara hemma ändå idag.. Jag har hunnit diska lite iaf, alltid något :)
Kanske var därför hon var så ledsen igår med? Hoppas hon inte blir riktigt sjuk bara..

Och det här med valet.. ja vad ska man säga? Det mesta är väl redan sagt? Det är helt sjukt hur SD kunda få så mycket röster.. Hur tänker folk?? Jag har så jävla svårt för sånt, det finns så jävla mycket fördomsfulla och inskränkta människor i samhället att det är skrämmande! Fan, man vill ju göra nånting åt detta men hur? Fast jag tror inte det var ett bra sätt att censurera SD och deras åsikter.. en del kanske röstade på dem på grund av det kan man hoppas, och att de inte egentligen sympatiserar så mycket med dem, mest var missnöjda i det stora hela.. Hade kanske varit bättre om folk hade fått höra vad de hade och säga, höra deras argument då kanske de hade insett hur idiotiska de är... Kan man hoppas iaf.. Men som sagt, det finns så jävla mycket konstigt folk.. Det ser man ju tydligt i valresultaten.. blää

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar