tisdag 7 september 2010

oj

Oj oj.. jag glömmer visst bort att jag har en blogg.. Tänkte att jag ändå kan skriva ibland om jag känner för det, utan krav på att jag måste.. det finns så mycket måsten ändå..

När jag sitter här så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om.. men när jag gått och lagt mig på kvällarna och har svårt att somna (det har jag ofta) så tänker jag på massa roligt jag kan skriva om här.. men sen kommer jag aldrig ihåg vad det var som var så bra som jag tänkte på...

Livet rullar på liksom, i en jävla fart.. jag hänger nästan inte med..
Nu börjar skolan igen och tiden kommer gå ännu fortare.. Tilde ska börja på dagis och det är väldigt blandade känslor..
Nu ska hon ju ut i verkligheten, uppfostras av andra, vi har ju kunnat leva i en mysig bubbla här hemma :) Jag vet att det inte är nån stor grej egentligen, men det känns stort för mig.. men det blir nog bra ändå till slut..
Det är så underbart att få vara med henne jämt, och hon ska ju inte vara på dagis så mycket.. den tiden jag kan vara med henne sen kanske man njuter ännu mer av..
Fast jag har inget jag hellre vill i mitt liv än att vara med henne, det är mitt enda intresse.. haha.. men det vore kul kanske att göra något för min skull, det gör jag ju iof med skolan, men kanske ska försöka måla mer eller sådär.. sånt som jag tycker är kul att lägga tid på på kvällarna..

Nu har vi fått en video! haha! äntligen! jag är verkligen en bakåtsträvare.. gillar videos.. jag använder fortfarande min cd-freestyle på bussen.. haha.. guud vilken bra kvalitet! har ju funkat bra i tio år nu.. jag undrar vad jag ska göra om den skulle gå sönder? finns det såna att köpa nu för tiden? jag vill inte ha nån jävla mp3 eller vad fan som finns nu.. jag vill lyssna på skivor. har lyssnat på samma i ett år nu varje gång jag åker buss själv och jag kommer nog aldrig tröttna, ibland byter jag till en annan i kanske ett halvår, för att sedan byta tillbaka till min vanliga buss-skiva igen! Jag tröttnat verkligen inte på saker fort. det är nog en av mina fördelar. kanske jag borde skiva med det på mitt cv? det är verkligen en fördel när man är gift! hahaha!

Men jag skulle vilja hitta lite ny musik. alltså ny för mig, den behöver inte vara helt ny. jag har nog inte köpt en skiva på fem år, som sagt, jag tröttnar inte så fort på saker och de skivorna jag köpte från att jag var 15-19 funkar fortfarande (det hann bli ganska mycket) så det räcker iof bra som variation. men det borde ju finnas en del bra som jag missat..

Imorgon ska vi titta på video! åhh så härligt det låter! Jag ha en mysdag hemma, kanske baka något.. nej nu ska vi snart tänka på refrängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar