tisdag 8 mars 2011

Mars

En ny månad igen.. Kanske inte så nu längre men denna månaden har hittills bara försvunnit förbi.. Med skola förra veckan och sedan blev Tilde sjuk igen med feber, jag har haft en omtenta på en hemtenta i redovisning hela helgen och ett sjukt barn på det.. Jag har ju pontus såklart som också är hemma men det gör ju ändå att man inte kanske koppla bort allt så som man vill.. Tilde var typ frisk i helgen så vi hann med att fira min lillasyster i söndags som fyllt 19.. men sen fick hon feber igen stackarn.. Varför ska det hålla på och vela fram och tillbaks för? Dessutom har hon nog fått ögoninflammation.. Fast det konstiga är att ögonen är vanliga fram tills klockan är två ungefär, sen kommer inflammationen.. Hur fan kan man ha en så velig ögoninflammation? idag har hon iof bara haft lite feber.. och inte runt 40 grader..

åh jag är så sjukt trött egentligen.. Min tenta skulle postas in idag och jag är också sjuk kanske jag glömde säga? Jo minsann allt på en gång, jag blir så sällan sjuk och nu jävlar har jag mått piss i flera dagar.. igår var mamma här så jag skulle kunna plugga, det var snällt, men jag har ju som gröt i huvudet tack vare förkylningen så det har ju gått segt ändå.. Tilde somnade febrig som hon var i mammas knä när de tittade på aristocats.. Nu är den inskickade iaf men jag vet inte hur det går... Satt uppe tills halv fyra i natt och sen var jag så stressad för att jag var tvungen att sova så jag kunde inte sova.. haha.. gött o vakna idag och sätta mig med det sista på tentan så pontus skulle ta med den till stan o posta... så slapp jag o tilde gå ut..
men guud vilken tråkig redogörelse.. haha men så jävla roligt har jag haft det..

nu ska jag nog inte göra ett skit mer idag.. försöka lägga mig tidigt så jag får sova ut ordentligt för vi ska till gbg imorgon på möte för ett projektarbete vi ska göra.. ska bli intressant.. hoppas jag slipper sitta där o hosta och snora bara.. haha.. att jag mirakulöst mår strålande imorgon.. :)
så får tilde o pontus ha en mysig dag hemma :)

Men gud vilket tråkigt inlägg.. bara om våra sjukdomar.. haha.. men det är så det är.. När tilde är sjuk blir liksom livet på paus, jag är så himla mycket hellre sjuk själv än att hon ska må dåligt. det går inte att slappna av.. hoppas vi får vara friska snart! För ett tag iaf..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar