torsdag 24 mars 2011

mycket

Har mycket att planera och hinna.. men tiden liksom bara försvinner..

Tilde har somnat i sitt rum idag igen, ojoj, vi försöker vänja henne nu så vi ska få plats sen när barnet kommer.. för det kommer ju inte funka att ha två barn sovandes med oss varje natt.. men det är smidigt om man ska amma och sådär..
Men det har funkat att hon somnat i sitt rum, det är skönt, får se när hon vaknar inatt..
häromdagen fick jag sitta där på huk vid hennes säng kl. fyra på natten o hålla henne i handen.. sen fick jag ta med henne till oss för jag kunde ju liksom inte sitta där o vänta..

Det där med barnvagn tycker jag är skitsvårt också.. vet inte riktigt vad jag vill ha, eller jo, en bra, men vilken är det?
Nu ska jag skriva lite mer på tentan.. så får vi väl se om jag blir färdigt någon gång..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar