fredag 18 mars 2011

Friska!

Nu är vi äntligen friska och tillbaka i vardagen! Eller jag är på gång iallafall.. Fick bihåleinflammation och fick penicilin (?) som jag snart är klar med.. Mår mycket bättre nu, våra ögon är friska och tilde var tillbaka på dagis igår..
Härligt! Hoppas vi får vara friska några veckor nu iaf.. haha..

Ska plugga, tar en liten paus bara... Har verkligen kommit efter med min läsning nu så det blir nog lite att göra i helgen också.. Men det är så skönt att vara tillbaka och ska bli skönt att komma ikapp..

Fantastiskt skönt med helg också och jag hoppas det finns plats att göra lite roliga saker.. Men det som var så vårigt nu är det ju snö förihelvete! Vad är detta!?
Tur att jag kan stänga min jacka fortfarande, men det är jävligt precis nu.. Ska nog klara några veckor till.. så sen hoppas jag på vår :)

Gjorde en jättegod linssoppa igår som jag snart ska värma resten av :)
Inte dumt alls..

Var på MVC i onsdags också.. första gången på länge.. Allt var bara bra så det var skönt!
Magen hade växt och låg nästan på översta kurvan, var i 24 fulla veckor 25 cm! :)
Järnet var bra och hjärtljuden var 152.. Rätt höga så det kanske blir en liten tjej till ;)

Nu ska jag pluga lite mer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar