torsdag 24 mars 2011

Tenta

Skriver på tenta idag.. bara tar lite paus först, för att komma i fas liksom..
Egentligen skulle den vart inne idag men jag får tills måndag på mig, tur det.. Jag har halkat efter eftersom vi varit sjuka..
Vi är fortfarande friska :)

Nu skriver jag om arbete och arbetets förändring, hm.. svårt det där.. Hur skulle man vilja att samhället såg ut när det gäller arbete?

Annars känns det väldigt vårigt och det är ju fantastiskt.. Perfekt för mig som precis kan stänga min jacka nu.. hade inte tänkt införskaffa någon ny heller..
Nu längtar man bara tills det blir lite grönt också så är verkligen våren här! Åh jag vill verkligen ha värme nu! Sjukt trött på att vi haft så jävla lång vinter.. har det inte vart en lång vinter!?

Nä nu får jag skärpa till mig, ska hämta lite mer kaffe o sen sätta igång o producera text.. Idag ska jag jävlar komma en bra bit.. Har ju ingen lust att sitta med detta hela helgen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar