fredag 9 juli 2010

Lite mer...

Jag hade inte riktigt skrivit färdigt tyckte jag.. Pontus sa att man inte kan skriva hur långt som helst, för ingen vill ju läsa en hel roman, men vafan det är ju ändå jag som bestämmer hur långt jag vill skriva, och ingen behöver ju läsa heller.. :) Pontus tror att han är nån självutnämnd expert bara för att han råkat ha en blogg en gång i tiden.. men jag ska nog lära mig lite mer eftersom tänkte jag :)

Tilde somnade i sin säng idag. Det har nog inte hänt på.. ja sen i september kanske? Eller ännu längre sen.. Konstigt känns det iallafall. Jobbigt nästan. Men det är väl bra antar jag, om hon vill sova i sin säng, för vi tänkte kanske köpa en större och mer riktig säng till henne i sommar som hon kan ha i sitt rum. Fast jag vet inte om jag vill att hon ska sova i sitt rum. Kanske när hon vill själv. Idag ville hon sova i sin säng, annars vill hon alltid lägga sig i våran. Fast det är mysigt att hon sover med oss. Jag vet inte varför hon inte skulle kunna göra det? Men Pontus tyckte att hon inte kan sova med oss för alltid, det skulle ju bli jättekonstigt när hon tar hem killar. Haha! Ibland blir jag så trött på honom, jag menade ju självklart inte att hon skulle sova med oss i hela sitt liv! Sen spinner han vidare på det, att Tilde tar hem killar.. "Ja, Roger, ni kan sova mellan oss, har du parkerat lastbilen på uppfarten?"

Klockan är redan halv ett, man kanske ska sova snart? Kanske kommer somna innan två idag iallafall om jag har tur... Varför kan vi aldrig skaffa oss vettiga vanor? Speciellt kring det där med tid.. Det är svårt tycker jag..

Ja men nu tog nog mitt skrivande slut.. Kan nog vara lite roligt att ha en blogg, mest för min egen skull, att skriva av mig lite, om ingenting.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar