onsdag 14 juli 2010

Härlig dag!

Idag har vart en härlig dag. Visserligen började den med att jag gick upp alldeles för sent.. halv tolv! Sen fikade jag i stan själv (alltså utan tilde för ovanlighetens skull) med en kär gammal vän. Mycket trevligt! Hemma gjorde vi god mat och sen badade tilde i den nya poolen. Väldigt fin och bra var den! Vi drack kaffe ute och hade mysigt :)
Pontan har vart o joggat ikväll, ojoj! Väldigt ambitiöst får jag säga!
Annars är det lugnt. Jag hade nog inte så mycket att skriva om.

Jag gillar vårt liv ihop. Vi har roligt och jag gillar att vi är lite hur vi vill. Ja, det lät lite fel nu kanske men det är svårt att förklara.. Typ som igår kväll, Pontus skulle ta en macka och sa "oj klockan är redan ett, det känns inte som det" jag sa att" ja man kanske borde sova snart, men nej, varför det?" ´
Vi hade så mysigt där vi satt med varsin öl och jag läste en bok och pontus spelade dataspel, och så småpratade vi lite ibland.. vi somnade vid tre kanske..
Det är skönt att inte behöva tänka på alla tider och rutiner hela tiden, när man borde göra vad eller sådär.. det är skönt att bara vara :)

Skönt med semester! Kanske till och med kan ta en kall öl idag med. Varför inte lixom?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar