tisdag 13 juli 2010

Hej Claudia!

Kära Claudia, du är nästan min enda vän och antagligen den enda som kommer läsa min blogg. Haha!
Så jag tänkte att det var passande att tillägna ett inlägg åt dig eftersom vi pratade om det förut.. :)

Nu sitter vi och dricker öl, Blå Thor! Sitter inte helt fel! Pontan spelar sitt fotbollsspel och jag tänkte snart läsa vidare i den fantastiska boken jag fått låna av dig!

Men vet du, jag trodde nästan jag skulle dö förut, Pontus o Tilde lekte i hennes pool (fast inne i köket) (vi har blåst upp den) (den är för övrigt jättefin som en giraff och massa grejer på) (där kan hon o Willy bada!) och hon råkade peta honom i ögat med nageln! Pontus höll sig för ögat och tilde blev ledsen.. Han kunde knappt öppna ögat för att kolla, och JAG var tvungen att se hur det såg ut, om vi behövde ringa nån stans eller åka med ögat för att kolla om allt stod rätt till! Det var skitäckligt ska du vet, jag vet ju att du också tycker det är äckligt med ögon.. Det var som ett rött rivmärke i det vita, så vi avvaktade. Nu känns det bättre tycker han som tur är, men det är fortfarande rött! Tur säger jag, för det är ju alltid bra att ha två ögon.

Vi har massa djur och skit inne också (kanske inte massa, men ett par stycken.. och det räcker!), pontus vill inte döda dem åt mig, jag måste fan göra allt själv!!

Nej, nu ska jag läsa lite.. men vi hörs o ses snart igen :)
Puss puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar