torsdag 8 juli 2010

Hej och hå!

Jaha, nu har jag en blogg då.. Vet inte om det riktigt var meningen egentligen, men liksom, varför inte? Känns rätt onödigt kanske, men nu när jag sitter här kan jag ju prova iallafall!
Svårt att välja namn, det blir så definitivt att man ska välja något som man får dras med sen.. Det var såklart Pontus förslag med kapten kanten, haha.. Kanten är mest för att det är ett sånt där namn som har hängt kvar från ungdomens dagar! :) Kapten tyckte Pontus med anledningen att "det är ju fränt att vara kapten" haha! Han tyckte även att jag borde vara lite mer oseriös i exempelvis beskrivningen av mig själv... Skriva något i stil med att "nu är jag trött på att vara till sjöss, trött på att ha skägg och pipa, och trött på att äta sill.. haha... Ett bra förslag men jag vet inte om jag orkar låtsas vara nån jäkla sjöman i bloggen.. Anspelningarna på hav och fisk tar väl slut någon gång, och jag har ju fan knappt suttit i en roddbåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar