torsdag 26 januari 2012

tid

Jag hinner ju ingenting.. det är iof inte första gången jag säger det.. men ändå.. :)

Måste fan börja skriva ner listor på vad jag ska göra för annars glömmer jag det bara ju.. som med allt..

borstar tänderna nu, med ny tandborste som pontus köpte med hem förut.. Åh den känns inte alls lika bra som den förra (trots att denna var snygg med röd och text i seriestil på..) som var grön och härlig och perfekt.. men jag tappade den olyckligtvis i morses bakom badkaret och jag fick inte fram den igen.. tror inte att jag hade velat använda den ändå men ändå..

men nu är jag trött o måste skynda mig o gå o lägga mig.. det blev ju så tidigt i morses.. haha gick nog upp vid halv nio tror jag.. nej jag vakna då men gick nog upp vid nio.. rätt vanlig tid fast man vill sova längre, men det går ju inte då försvinner ju hela dagen.. Pontan tyckte det var skitjobbigt att behöva ställa klockan på kvart i åtta (haha) för tilde skulle på teater med förskolan.. haha jag fasar för den dagen jag måste upp tidigt.. men imorgon sover jag till minst åtta eller nio så länge emilia behagar sova :) Kommer ju amma i natt nån gång ändå iaf..
nä nu ska jag sluta tjata.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar