onsdag 11 januari 2012

nytt år

Ja hopp det är nytt år nu också.. Jag uppdaterar ju knappt nån gång varje månad, haha det är ju rätt så meningslöst med en blogg.. :) Men det är spännande för jag ser på statistiken att att det nog är nån iaf som kollar.. undra vem det är?

Ja livet rullar på.. Det känns som om det fan bara går fortare och fortare.. hinner verkligen inte med.. varje dag bara försvinner.. det är kanske både bra och dåligt..

Visserligen kände jag mig lite emot att blogga för jag inte har nån lust att dela med mig av hela mitt liv för alla, jag statusuppdaterar ju knappt på fb heller.. tänker lite att vem fan bryr sig om vad jag gör? och varför tänker jag att nån skulle bry sig om vad jag gör? så jag sitter skriver i vanlig dagbok hemma med papper och penna om jag riktigt behöver skriva av mig om vad jag känner..

nu ska jag amma lite
min lilla skrutt som är stor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar