måndag 16 januari 2012

nytt?

Jag har nog inget nytt..
Jag tänkte ju att jag skulle ha bloggen för att ta upp sånt jag stör mig på, diskutera saker eller sådär.. och tänker en massa som jag tänker att jag borde ta upp här.. men nu är det ju glömt igen!

Emilian somnade nyss, hon sover lite på dagen men mer på natten som tur är.. varför har vi fått barn som har så svårt att somna?

Annars så har vi mycke planer men lite tid.. jaja nu måste jag ju städa igen när det är lugnt..

Hur fan gör folk med städning? hur hinner folk? jag är ju ändå hemma men det ser ut som skit konstant tycker jag.. och då grejar jag ju typ med barnen bara, gör ju inget annat och är hemma mycket.. städar alla hela tiden eller?

ja men detta året ska jag ta itu med många saker.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar