fredag 20 januari 2012

bajs

åh jag är en sån känslomänniska.. Jag har bara två lägen, antingen känns allt jättebra eller helt åt helvete.. Nu är en sån där åt helvete stund..
åhh allt känns verkligen jobbigt, med livet, med framtiden, med vardagen
nästan så man lika gärna kan lägga sig ner och dö
Men det känns nog bättre sen.. för det är fredag och pontus slutar jobba tidigt (fyra) och vi kan äta ihop för första gången denna veckan.. Mysigt!! Allt känns så mycke bättre och roligare när hela familjen är samlad.. Är så trist att vara som en ensamstående på veckorna, eller ja, under dagtid iaf, alltid äta middag ensamma.. ledsamt att det är så där det.. Det är mycket som gör mig så ledsen, så som jag aldrig trodde att mitt liv skulle se ut.. men det är så det är..
framtidstjafs är så jävla jobbigt, vad ska jag bli när jag blir stoooor... jävla pengaångest.. alltid.. pengar gör en ju inte ens lyckligare, behöver bara en bas liksom..
det är så jävla mycket vardag bara så jag knappt vet vad som gör mig glad längre
förutom mina barn då, de är ju det bästa såklart och för deras skull man gör allt.. därför blir framtiden extra jobbig.. åh pissliv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar