onsdag 3 oktober 2012

kaffe

Det är ingen som kollar på min blogg, ser jag på statistiken..
tidigare har det ju verkat vara nån stackar men de har väl tröttnat, haha

Jag har fullt upp med barn och skola och allt inför flytten..
Så mycket planering att hålla i huvudet så jag knappt kan fokusera..
ska bli så jävla skönt när allt är över!
alltså om några veckor när man bara kan fokusera på barn och skola :)

skolan är jätterolig men jag har ju som sagt svårt att hinna med nu..
idag måste jag packa som en idiot för på fredag ska ju allt vara klart..
så flytten går smidigt på lördag sen..

men vet ju knappt var jag ska börja.... jävla röra!

Morsan skulle kanske komma förbi sen, jag hoppas på det! så jag kan få lite
gjort.. för barnen ska ju vara med o rota i allt o plocka ur grejer igen eller lägger
i andra saker så det blir ju ingen ordning, eller gömmer sig i väskorna eller nått annat..

haha men de är så himla goa! jag älskar hur man dagligen slås av den kärlek man känner för sina barn! herregud hur var livet innan man fick barn? måste vart tomt.
däremot kan jag inte förstå hur man räcker till för fler barn, jag känner verkligen att två är lagom,
som det känns nu, jag tycker knappt att jag hinner med allt som det är nu.. att ge varje barn uppmärksamhet och hinna allt i hemmet.. iof blir ju barnen större och fixar mer själva, men ändå..

puss o hej kära ickebefintliga läsare

ojuste jag har ju glömt ringa i anmäla bredbandet att vi ska flytta, undra hur det går? kan blir internetlös. HUR FAN SKA DET GÅ!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar