onsdag 19 september 2012

stress

ojoj vilken inre stress jag har alltså.. är så mycket nu framöver som ska ordnas med..
Ska ju flytta om två veckor typ och har inte börjat packa.. haha..
men får ta det i helgen! Så bli så jävla gött när allt är klart, och flyttstäd och allt som känns segt..

Jag har ju börjat skolan igen också och det känns fantastiskt roligt! Verkligen skoj!
Men denna veckan har jag inte riktigt haft nån ork, haft ont i huvudet och vart helt färdig på kvällarna.. Då blir det lätt att man bara fastnar framför datorn eller tvn och slöar..
Men idag känns huvudvärken frånvarande (ännu iaf) så det verkar ju lovande.. Ska försöka hålla energin uppe idag så jag kan vara produktiv som fan sen barnen somnat..

Får nog försöka städa o rensa lite bland barnens kläder eller något också, är ju lika bra inför flytt o allt..
jepps så får det blir.. lite mer kaffe nu då så jag vaknar till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar