måndag 21 maj 2012

sol

Nu är minsann sommarvärmen här.. nästan så vädret hoppade över våren.. det ju asvarmt ute nu och förra veckan var det askallt.. ja ja.. hellre varmt då.. :)

Svårt att hitta på saker att vara ute tycker jag? eller det kanske bara är jag.. och bara nu.. äh..

Idag fyller min kära moder år så vi ska dit när jag hämtat tilde på förskolan..

I övrigt måste jag (vi) ta itu med hemmet, vi ska göra om i köket, men vi får ju fan aldrig tummen ur röven.. haha.. världens segaste.. men det är ju så mycket annat hela tiden som tar upp tankarna så det kanske är så enkelt att man helt enkelt inte kan fokusera och driva flera projekt i taget.. kanske börja ett och slutföra.. men vafan jag vill ju ha allt gjort med en gåååång ju!
Men nu denna veckan har vi sagt att vi måste köpa hem allt så det kan bli klart liksom.. tiden tickar ju..

och Malin (nu när jag vet att du läser här.. :) jag tänker allt på dig och magen :) Ska allt ta och ringa snart.. Guud så spännande saker du har framför dig!! :) Är jätteavundsjuk och tänker tillbaka på det fantastiska när jag fått mina barn och sen där känslan när de är helt nya och man bara vill gråta av lycka.. :) och sen sitta hemma med den lilla lilla bebisen som luktar så gott.. :) Åhh så fint!!! Alllt kommer säkert gå jättebra :)

Tänkte på det förut när emilia somnade och gosade in sitt lilla huvud mot min hals och det är en sån kärlek man känner för sina barn.. jag trodde inte innan att det skulle kännas såhär.. alltså jag tänkte ju så klart att man skulle älska de mest av allt men ändå, att det känns såhär! det måste upplevas!

yes box, det var allt för nu..ska sitta still en stund till tills den lilla vildingen vaknar.. hon vill ju ställa sig mot allt och vill försöka gå men har ju inte balansen än så det har ju blivit en del bulor i pannan.. stackars.. så det gäller att vara med o ha koll.. hon är mycket tidigare än tilde var, men det är så kul med allt hon lär sig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar