torsdag 24 maj 2012

överskottsenergi

ska snart fixa lunch och sen ut och leka med barnen som har lite överskottsenergi..
iaf Tilde.. hon har pratat om lekplats nu hela morgonen :)
Men det verkar jävligt varmt ute, lite jobbigt tycker jag, skönt en stund kanske, men ändå..
är det bara jag som lite ser fram emot hösten?
värmen är ju bara så.. varm.. hatar att va sådär klibbigt svettig som man blir så fort man tar typ tre steg utomhus.. jag har ju inga kläder heller..
jeans liksom, det är ju det jag har, bör man ha shorts? man kan ju inte hålla på och anpassa sig efter vädret hela tiden, jag klär mig som vanligt (svart och jeans.. haha) och det kommer säkert vara tokvarmt..
sola kan jag knappt för jag har så känslig hy, blir rödflammig direkt..
hoppas barnen har ärvt mer från pontus på den punkten så de inte blir lika röda utan bruna direkt..
jag kan ju knappt bli  brun, blir illröd och sen går det tillbaka till vitt, haha..
efter middagen sen går vi nog till morsan o farsan..

yes det var allt för nu.. känner mig glad iaf! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar