onsdag 29 juni 2011

sol

Nu är det sommar och ingen bebis ännu!
Kommer säkert dröja nån vecka till.. börjar acceptera att jag nog kommer ha denna kroppen nu.. haha.. det finns ju folk som lever med värre övervikt, och det går ju bra..
Det enda jag vill slippa är att jag fått så ont i höfterna, eller fogarna eller vad det är..
Tilde har fått en cykel av sin mormor o morfar men och vill ju gärna vara ute och cykla men hon har inte kommit på hur man bromsar än och jag klarar inte att springa efter...

Vi ska snart äta lite och sen gå ut o bada i poolen på baksidan! Inte jag alltså, men Tilde kan ju tycka det är roligt! Hon älskar att bada.. Får ta en lugn dag (idag igen!!).. Det är ju i vilket fall inte många dagar kvar vi har bara jag och hon.. Får mysa lite extra och ta vara på tiden!

För min del får det gärna inte vara så varmt, men men.. får väl se vad som händer och om vi får en bebis nån gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar