tisdag 21 juni 2011

less

Jag har ju nästan två veckor till beräknat datum men jag är redan less.. Jag vet att jag inte har nån rätt att klaga och försöker att inte älta men åhhhh....
Det är så jobbigt att veta att barnet kan komma typ nu eller om vafan en månad!!
Speciellt som det känns som att allt bara är tidsfördriv.. Jag orkar inte vara så rolig som Tilde förtjänar heller.. Försöker ju såklart inte visa för henne att jag är på dåligt humör och jag försöker ju leka och vara rolig men jag orkar ju inte som pontus gör.. Är ju för fan orörlig.. Nej nu ljög jag. jag sitter ju såklart på golvet och sen ska man resa sig, sen ska vi sitta i hennes säng, sen ska vi leka kurra gömma och krypa runt och jag försöker hålla god min men mina höfter går nästan av och jag får ingen luft men jag tänker fan inte anpassa mig!!
Jag längtar efter min smala kropp och efter att kunna böja mig...

Idag har vi vart hos mina föräldrar så det har vart skoj! Kul med lite miljöombyte både för mig och Tilde!! Hon är så himla rolig!!
Pontus har lärt henne en jättebra sång.. "För vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten, Fan va vi är BJAA!!"

Det konstiga är att det känns lika overkligt denna gången, att allt rätt vad det är kommer sätta igång och jag kommer föda ett barn.. Det var jätteoverkligt med tilde, kändes verkligen som att hon aldrig skullle komma ut, och det är precis samma nu.. fast jag vet ju att den kommer komma ut... Nu lär den inte hinna bli tvilling, utan kommer bli kräfta som jag!! Får vi se om den blir född i juni eller juli då.. Jag fyller ju på lördag så det blir ju intressant om den vill komma då..

åh nu ska jag sluta älta!
Ska snart se Sons of anarchy tänkte vi! Sjuukt bra serie :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar